torsdag 23 oktober 2008

Torsdag! snart helg igen.



Jag har hittat en bra sajt med billiga märkescremer måste bara tipsa för den intresserade www.donnabeauty. Frakten kostar 29 kr vad man än beställer. Jag har köpt puder från i.d solpuder fårn Clinique och nu senaste betällningen nattcreme och extra rik ansiktscreme från Decleor. Priserna är ca 100-200 billigare än hos min hudterapeut. Vill gärna handla av hennes företag men när det skiljer så mycket i pris så är det plånboken som styr!
Nästa onsag ska jag till frisören, funderar på mörkare slingor denna gång men vet inte...sen klippa håret lite taggigare mer markerad snelugg så man ser fräsch ut nu hänger bara håret känns det som känns ofräscht! Ikväll blir det spinning har kommit igång med träning och kost nu! Äter minst 5 mål om dagen och tränar ca 4 ggr i veckan styrka komb. med kondition. När jag kommit igång mer ska jag försöka få in nåt yogapass med. Idag har vi gått långpromenad med lilla G och hans mamma sen kaffe på fiket. Lunchade fullkornspasta och tonfisksås med tomat till lunch-snart blir det mellanmål= keso och äpple. Sen middag före spinning..

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nyttiga du...!!!
Du har en utmaning hos mig!!
Kramen