måndag 13 oktober 2008

Dags att blogga



Ja det är det verkligen! Har tänkt göra det länge vet att jag har några trogna läsare, man kollar ju besöksstatistiken då och då. vad som skulle glädja mig mycket vore om ni som läser bloggen ville lämna lite tankar och kommentarer på mina inlägg. Det skulle bli roligare att blogga då!

Iallfall så har vi haft en mysig helg vi firade på restaurang i fredags kväll med barnvakt= underbart! Åt gott och hade en toppenkväll tillsammans! Hade äntligen tid bara vi två och hann med att prata om framtiden bla. ; )Annars har vi mest fixat hemma i helgen, bytt ut vår kyl och sval mot en kyl och frys= skönt att ha frysen i köket förr stod den i Sessans rum det går ju inte nu när hon flyttat in där! Bilder på rummet kommer vi väntar på lite möbler ännu..

Imorse var vi på rytmik Sessan kröp runt och ville hälsa på alla barnen, kul att hon inte nått blyga fasen ännu! Jag måste erkänna att jag vill börja jobba nu... på ett sätt iallfall att få komma ut bland folk och göra "min grej". Ska planera lite inför jobbet denna veckan samt försöka träna minst 3 ggr.

Sessans favoritaktivitet just nu är att "köra" med en blöjkartong (storpack blöjor) den reser hon sig bakom och går framåt med! Jag tror hon går vid 10 månader, hon kröp vid sju.. Vad tror ni!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit, hon är duktig hon! Och väldigt snygg i hjälmen.

Kram!