tisdag 9 september 2008

Sjuk!

Näsan rinner och halsen svider! Inte kul måste blivit smittad av nåt av alla de förkylda barn jag träffat de senaste dagarna. Sitter framför Tv:n med Fishermans -helt klart de bästa halstabletterna, nässpray och näsdukar. Imorgon väntar besök hos barnläkaren, äntligen får vi göra ett blodprov då Sessan snart är 8 månader! Innan har vi bara fått göra pricktest och de har inte varit så bra på att visa vad det är hon egentligen är allergisk mot. Vi vill veta nu! Håller på att trappa ner rejält på amningen nu, min mor tycker de är helt fantastiskt att jag kan amma första barnet så här länge, kanske är det det med tanke på att jga nu väger 50 kg och har BMI på 19 enligt ett häslo test jag gjorde förra veckan. Fettprocent i kroppen var 4 % för lite fick en liten utskällning men då jag berättade att jag verkligen äter fett men kanske "rätt" fett blev tanten tyst, jag äter mycket men har tappat vikt pga den stränga diet (ej vete/mjölk el ägg) produkter då Sessan varit allergisk mot dessa. Imorgon kanske vi får ett riktigt svar på vad det är hon inte tål!!

Inga kommentarer: