torsdag 25 september 2008

Hjälm? Lite pics..







Tycker ni att små barn ska bära skyddshjälm inomhus? Jag tycker att alla saker som hindrar barnet att upptäcka världen på egen hand är fel såsom barnhage eller selar när man går med barnet. Men, vi har ändå köpt en liten vadderad hjälm till Sessan. Detta då vi har klinkers (stenhårt golv) i hall och kök... Sessan har slagit sg mycket! Hon är väligt akktiv liten tjej och jag tror hon går före ett års ålder, hon ställer sig uppp så det är en tidsfråga. Men iallafall skulle jag gärna få lite spontana åsikter från er hur ni tycker i frågan.
Lägger in lite bilder, jag undrar varför jag alltid föredrar att sätta upp mitt hår även om jag går och klipper det hos en toppenfrisör... jag gillar utsläppt men det är så bekvämt med uppsatt hår!
Har beställt frisörtid snart igen...blir nog att färga mörkare, känner mig så färglös..i em ska jag träna-skönt!

ha en toppendag!

Inga kommentarer: