måndag 22 september 2008

"Liten" update




Jag är inte duktig på att blogga just nu... har fullt upp med aktiviteter/föräldragrupp samt fika : ) Så jobbar jag när jag får tid över, förbereder hemma inför starten i januari..
Men, det har blivit kallt och vi har köpt vinterkläder till Sessan, hittade dessa urgulliga vinterkläder köpte vi på HM skorna är så söta! se bild. Inte dyrt heller kvalitén är ju HM..
Jag köpte äntligen nya höststövlar skulle ju ha MC boots men gillade dessa svarta med kilklack och tuffa detlajer bättre. Nu har jag beställt ett par moonboots typ tills det blir kallt.. det är höst i luften var ute och sprang 5 km på em. Så skönt älskar att träna!
Imorse var vi på babyrytmik sen blev det god lunch med andra mammor. Laxfilé med gorgonzolasås och potatisbakelse, underbart salladsbord samt EFTERRÄTT som var grym: rostade nötter med hallon och mörkchoklad med en klick vaniljsås...springturen var välbehövlig efter den lunchen!

Hoppas ni haft en mysig dag!

Inga kommentarer: