tisdag 22 juli 2008

Jordgubbar, litteratur och örter




Som rubriken säger så är det detta jag sysslat med idag! Mumsat på svenska jordgubbar (inte en enda godisbit än så länge) Men det blir nog ikväll, kom på att det var trevligt att ha hårda karameller hemma när man får besök så ett storpack införskaffades men men det blir nog vi eller rättare sagt jag som kommer suga på dom karamellerna : )

Sedan blev det lite shopping på fm. J fyller år på fredag, köpte skumpa sedan ska jag bjuda honom på en hotellnatt nästa vecka, minisemester med familjen! Jag handlade även lite kläder till mej idag! Ett fint linne samt en kortärmad stickad tröja emd skärp i midjan. Vi har även hunnit med att vara ute en hel del i den härliga solen idag! Ätit glass på glasscafé. När jag kom hem så planterade jag mina örter som jag odlat från fröer se bild!Besökte även biblioteket med Sessan det blev en barn cd med sånger till henne jag lånade tre böcker, en engelsk klassiker samt två lite mer moderna svenska böcker. Ska försöka läsa dessa nu när J har semester!

Mysig kväll till er!!

Inga kommentarer: