måndag 28 juli 2008

Det är VARMT också dagens mamma...




Idag har det varit hett! Vi har fixat en massa ärenden så inte hunnit med att svalka oss i sjön. Först var vi hos BVC mätte och vägde=allt helt normalt. Sen fick Sessan 6 månaders sprutan, hon grät idag usch vad jag tycker det är jobbigt när hon är ledsen! Fast att hon är så stor nu så jag borde vara van! Efter det hade vi värdering av vår lägenhet, gick över förväntan!

Nu är J ute på husbåtssemester i två dagar/dygn med 8 andra killar. Så Sessan och jag är själva, känns ok har bullat upp med film; "Förvisningen" med Maria Bonnevie, godis och Tofuglass med chokladsmak! Så jag klarar mig nog. Idag hade jag bara en tunika på mej som även den bars när jag var gravid så sval och skön! Just ja hann med lite shopiing barnbutiken reade ut allt på 75% gjorde många fynd bla. en duntäckjacka till Sessan i vinter. Esprit hade kostat 699kr nu var det 75% så...Alla kläder var Esprit och Mexxkläder så jättefina och bra kvalitet.

Ha en mysig kväll det ska vi ha!

Inga kommentarer: