torsdag 10 juli 2008

Dagens mamma + Sessa samt semester





Idag ser vi ut såhär! Tunikan är gammal designad av Kylie Minogue för H M. Tänk denna hade jag förra sommaren när jag var gravid! Men nu kändes det så skönt och svalt på nåt sätt. Inga bra bilder men håller på att lära mej! Sessan har ärmlös top och jeans, ser lite ut som en pojke men gullig!Ett kort där jag dricker kaffe, jag vet att rekommendationen för en ammande mor är 3 koppar/dag. Kan ju säga att jag överskrider den gränsen..men märker det inte på Sessan hon är pigg och glad men tror inte det är av allt kaffe..

Imorgon åker vi till västkusten, vet inte när vi kommer tillbaka hem men då ska jag lägga in fina sommarbilder! Ha en skön semester! Ät mycket glass och kramas mycket!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt hon är! Äh, det där med kaffe... jag tror man ska lyssna mest på sin egen kropp vad den mår bra av. Det är ju rekommendationer som sagt.

Anonym sa...

Svar: Ja, det är säkert ok som du säger. Lite nojig bara... Vecka 23 nu (eller 22+4).

Anonym sa...

Ha en underbar semester!! Själv har jag min sista semester dag idag...?
Jag jobbar dock bara tre veckor sen är jag ledig i tre veckor till!!

Sköt om dig och din lilla sessa!!

Kram kram