torsdag 22 maj 2008

Dopet


Idag ska vi träffa vår präst för genomgång av program m.m. Jag känner mig rätt förberedd och hoppas bara att solen skiner på lördag! Vore mysigt om vi kunde ha dopet utomhus! Men å andra sidan ska min bror och en vän spela musik och då kanske ljudet inte blir så bra. på lördagmorgon ska vi duka allt går i rött/rosa.. Har beställt tårtor för 50 personer tror vi blir runt 25 min sambo har lite svårt att redogöra för hur många han bjudit egentligen. Vi gjorde så att jag bjöd de jag ville och han de han ville skulle komma. Vi har fösökt begränsa oss till att bjuda familjemedlemmar men en fadder är en nära vänninna samt en barndomskompis till mig vill jag ska närvara. Jag hoppas att det blir ett vacker dop på lördag! Jag ska ha kulldräkt min sambo kostym och vår lilla sessa en vacker gammaldags dopklänning se bild:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, det låter superfint! Hoppas jag får se en bild sen. Och jag ska dansa en soldans så att ni kan vara ute!

Kram

En nybliven mors funderingar sa...

Klart du får se bild blir nog via mejl! hihi dansa gärna en soldans!

kram på er!