torsdag 10 april 2008

Det värsta och bästa

En väninna gav mig en utmaning för ett tag sedan och nu antar jag den. Att visa det bästa och värsta i vårt hem...





Värst:
är vår klädgaderob! Vi ska renovera även denna, den ska bli en "Walk-in" gaderob med mycket öppen förvaring samt fina tapeter på väggarna, sedan ska vi ta bort frysen samt de fula garderober som är där nu för mer plats.






Bäst:

Är köket och då är fondväggen en favorit! Jag läste även i en inredningstidning att vårens färg för kök är svart och vitt så vårt köks färger är alltså trendiga!

2 kommentarer:

Skolfröken sa...

Å vad snyggt kök! Och det låter toppen med en walk in closet, det är ju något man drömmer om...

En nybliven mors funderingar sa...

Ja! hoppas den blir bra! De hjärtan som jag hade på dopplaneringinlägget kopierade jag bara från nätet och klistrade in på min blogg, hur enkelt som helst! Hur gör man för att få en snygg rubrik på bloggen?! Den är superfin!