tisdag 1 april 2008

Babyrytmik

Idag har vi varit på babyrytmik för första gången. Min analys av det hela är att det var riktigt bra! När vi gick föräldrautbildning och när vi nu är på föräldragrupper brukar /har jag alltid blivit besviken över innehållet i respektive kurser. Detta pga att de som hållt kurserna har varit oproffsiga, det har varit segt samt de lever kvar i det "gamla". Med detta menar jag att ingen vet något om de senaste som man själv läst på om, dvs den senaste forskningen det bara kör på rutin. Bra? Jag vet inte... Men rytmiken var proffsig, ledaren var förberedd hon visste hur länge barn orkade lyssna/röra sig samt allt var pedagogsikt och anpassat till barnen till 100%. Jag är supernöjd och vår lilla prinsessa grät inte en enda gång vilket är tecken på att hon är nöjd! Det blir återbesök nästa tisdag.

Inga kommentarer: