torsdag 4 december 2008

Underbart är sant!


Ja imorgon ska J och jag åka och se på Peter Jöbacks julshow! Bara vi och underbar musik under nångra timmar. Kan det bli bättre!? Vi fick biljetterna gratis av en vänninna till mej ibland har man tur, de skulle kosta ca 500 kr st annars och för två småbarnsföräldrar blir det ett hål i plånboken så här inför jul... Så vilken tur. Längtar tills imorgon kväll! Sessan ska vara med sin mormor det brukar gå bra. Var hos läkaren med Sessan imorse skulle kolla upp allergierna igen. Vi ska testa att ge henne komjölk nu i små mängder och hoppas att hon inte är allergisk längre. Men det visade sig att hon hade en begynnande öroninflammation så nu blir det antiobiotika i 5 dagar. Men känner mig lugn ändå bra att hon får medicin hon har sovit dåligt de sista 14 dagarna (nätterna) är nog pga av örat. Jag själv har varit förkyld i över en vecka nu så ingen träning på länge längtar tills jag blir frisk. Jag upplever att jag är mer och oftare sjuk sen vi fick vår Sessa... Man kanske blir immun mot bakterierna till slut? Hoppas!

Inga kommentarer: