tisdag 18 november 2008

Höst snart är vintern här!




Ja vad mysigt! November är en månad som jag inte brukar gilla det är mörkt och kallt men nu denna höst när jag är mammaledig så njuter jag av varje dag! Tänk om mindre än 2 månader sitter jag på jobbet igen, känns konstigt och ledsamt att denna mysiga mammatid då är över... Men som sagt har ju några dar kvar att bara njuta! Sen blir Sessan hemma med sin far i ca 3 månader. Iem gick vi ne långpromenad när vi kom hem tände vi ljus och mös vid mellanmålet! Så underbart att tända ljus nu när det är mörkt.
Var även förbi affären en sväng inhandlade godis hade ett sånt enormt sug efter håll i er; "bridgeblandning" det är ju det alla pensionärer äter! : ) Jag har väl mognat under mitt föräldraskap. Några lakritsrullar och ferraribilar åkte oxå med samt nya Plaza kvinna där en dvd följde med får se om jag hinner njuta av den ikväll eller om älsklingen ska se något byggprogram...som vanligt!
Kram på er!

Inga kommentarer: